.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 3 تن از قاتلان مربی تکواندو در تنکابن

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنکابن گفت: 3 تن از افرادی که چندی پیش یک مربی و داور تکواندو را در این شهر کشته و خودروی وی را به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

محمود معافی مدنی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این سه تن در فواصل مختلف سوار خودروی این فرد (که اقدام به مسافرکشی می نمود) شده و پس از هدایت وی به یکی از روستاهای متروک در ارتفاعات دوهزار تنکابن ضمن تهدید وی، با او درگیر شده و پس از وارد ساختن ضرباتی سخت به سر، پا و زانوی وی، بدن نیمه جان او را در کنار جاده رها کرده و اقدام به فرار می کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی با ردیابی کارت سوخت خودروی مسروقه، این افراد را در پمپ بنزین رودسر شناسایی می کنند و سرانجام و با هوشیاری نیرو های انتظامی در محور سمنان-دامغان و پس از تعقیب و گریز و واژگونی خودرو، متهمین دستگیر و به مقامات قضایی تحویل می شوند.

معافی مدنی گفت:این افراد از تاریخ 4/11 تا 13/11 در شهر های کرج، رباط کریم و شهریار نیز اقدام به خفت گیری و سرقت نموده اند که تاکنون به 12 مورد از آنها اعتراف کرده اند. این افراد که دو تن از آنان اهل تنکابن و یک تن نیز اهل کرج بودند روز پنجشنبه در سطح شهرهای تنکابن و خرم آبد و برخی از روستاهای حومه شهر گردانیده شدند تا به گفته نیروی انتظامی درس عبرتی باشد برای کسانی که زمینه مستعدی برای وقوع جرم دارند. تحقیقات پلیس حاکی از آن است که انگیزه این قتل سرقت خودرو بوده است و مقاومت مقتول در برابر مهاجمان باعث باعث این درگیری و نهایتا قتل می شود.

گفتنی است این مربی و داور تکواندو پس از انتقال به بیمارستان رامسر در تاریخ 4/11 دار فانی را وداع گفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.72 seconds.